CornerJob renova la seva imatge i millora l’experiència de l’usuari a la plataforma
23/11/2020
  • El nou color corporatiu de CornerJob és el blau del logotip d’Eurofirms Group, el blau People first.
  • Amb un disseny més intuitiu i adaptat a tots els dispositius, CornerJob ha actualitzat la seva app per oferir una millor experiència a l’usuari.
  • Aquesta és una mostra més de l’aposta per la innovació de CornerJob i Eurofirms Group, que realitzen millores constants per continuar creixent com a companyia.

CornerJob, empresa especialitzada en buscar feina a través del mòbil amb un volum de 40.000 descàrregues mensuals i una base de dades de 8 milions de candidats, renova la seva imatge corporativa i millora l’experiència de l’usuari i la usabilitat de la plataforma.

A partir d’ara el color corporatiu de CornerJob és el blau del logotip d’Eurofirms Group, el blau People first. Un canvi d’imatge que no només mostra la pertinença de CornerJob a Eurofirms Group, la primera empresa nacional de recursos humans, sinó que també transmet la cultura People first i el lideratge per valors, cosa que uneix a totes les divisions d’Eurofirms Group.

A banda de la nova imatge de la plataforma, CornerJob ha actualitzat la seva app per oferir una millor experiència a l’usuari. Un disseny més intuïtiu i adaptat a tots els dispositius i una millor experiència quan els candidats busquen feina, gràcies a l’ús de la Intel·ligència Artificial, són algunes de les novetats.

Aquesta és una mostra més de la constant aposta per la innovació que realitzen CornerJob i Eurofirms Group, que desenvolupen millores constants per situar-se com a empresa capdavantera en tecnologia en aquest sector. De fet, l’ús de la tecnologia més avançada aplicada a la gestió de persones ha convertit a Eurofirms Group en un referent de qualitat al sector.

A través de CornerJob les empreses poden publicar ofertes de treball de tots els sectors i tipus de feina, buscar candidats actius a la plataforma, configurar preguntes flash per a una selecció més efectiva, accedir a les dades de contacte de les persones preseleccionades i contactar directament amb elles a través del multixat. La plataforma també compta amb una botiga online a través de la qual el client pot realitzar la compra d’espais per a la publicació d’ofertes i compartir les seves vacants fàcilment i de forma immediata.