L’hospital Carmelo de Chokwe als Premis MOZEFO 2019
29/11/2019

L’hospital Carmelo de Chokwe, que disposa d’un nou centre d’investigació de la SIDA i malalties infeccioses, ha estat distingit als Premis MOZEFO com a una de les entitats que més contribueixen al desenvolupament de Moçambic.

Dirigit per Maria Elisa Verdú i Magdalena Serra, l’hospital Carmelo disposa d’aquest nou centre d’investigació que ha desenvolupat juntament amb la Fundació Lluita contra la Sida (FLS), una entitat que compta amb el suport d’Eurofirms, ja que any rere any la companyia realitza una donació per ajudar a les diferents causes que duu a terme aquesta entitat, entre les quals destaca aquest nou centre d’investigació de Chokwe, al qual es va dedicar l’acció de la cadena de valors del passat Nadal.

Per posar en marxa aquest nou projecte de l’hospital Carmelo, Ana Chamorro, Coordinadora d’Assaigs Clínics i infermera procedent del centre d’investigació que té la FLS a Barcelona, els acompanyarà durant dos anys amb la intenció de desenvolupar aquest nou centre que suposa una millora social molt important per a l’estudi de les malalties infeccioses a Moçambic.

És per això que des del Fòrum Econòmic i Social de Moçambic (MOZEFO) s’ha distingit l’hospital Carmelo com a una de les institucions que més ajuden a impulsar el creixement i el desenvolupament de Moçambic.