Adquisició CornerJob

Eurofirms adquiere Job Digital Networks, propietaria de CornerJob y empresa que cuenta con 2 líneas de negocio: Marketplace de empleo y trabajo temporal. Job Digital Networks registró un volumen de facturación de 4,7 M€ en 2018. Con esta nueva adquisición Eurofirms amplía su presencia a nivel nacional e internacional y continúa con su apuesta por la innovación.

2/09/2019

Eurofirms reforça el seu posicionament com a primera empresa nacional de recursos humans amb l’adquisició de Job Digital Networks, propietària de CornerJob i empresa que disposa de dues línies de negoci: Marketplace d’ofertes de feina, plataforma mòbil per trobar feina amb un volum de 40.000 descàrregues mensuals, i treball temporal. La companyia Job Digital Networks va registrar un volum de facturació de 4,7 M€ el 2018.

Aquesta nova adquisició forma part de la constant inversió en tecnologia que realitza Eurofirms per ser punters en innovació. A més, la companyia amplia la seva presència a nivell nacional i internacional a països com Itàlia i França, i proporciona als seus clients un servei encara més complet oferint solucions de treball temporal, selecció de personal, formació i desenvolupament de talent, externalització, projectes a mida a casa del client, outplacement i la integració laboral de persones amb discapacitat, aquesta última duta a terme través de la Fundació Eurofirms.

L’equip de treballadors de Job Digital Networks, format per 56 persones, s’ha integrat progressivament a l’operativa d’Eurofirms, que compta ja amb una plantilla formada per més de 850 professionals.

El procés d’expansió de la companyia, que ja compta amb una xarxa de 123 oficines (105 a Espanya i 18 a Portugal y Holanda), té com a objectiu seguir oferint un servei de proximitat i d’alta qualitat a tots els seus clients i treballadors.

Un projecte en expansió

El projecte de futur d’Eurofirms aposta per seguir sent una empresa de referència en el sector dels Recursos Humans, amb una àmplia cobertura geogràfica i una alta qualitat de servei per als seus clients. Actualment Eurofirms, amb un volum de facturació de 386 milions d’euros el 2018 (un 10% més que l’any anterior), és la primera empresa espanyola de Recursos Humans, quarta del sector a Espanya, i reconeguda per The Financial Times per tercer any consecutiu com a una de les 1.000 empreses amb més creixement d’Europa.

El model de negoci d’Eurofirms passa per ser una empresa tecnològica i compromesa amb les personesprioritzant la gestió per valors, una de les raons per les quals la companyia s’ha convertit en un referent de qualitat al sector dels Recursos Humans, consolidant un model empresarial propi que posa a les persones i el seu benestar en primer lloc per a l’obtenció dels millors resultats.