CornerJob llança la seva botiga online per publicar ofertes de feina
13/10/2020
  • A partir d’ara, les empreses que vulguin publicar de forma instantània una oferta de feina al portal CornerJob poden fer-ho a través de la seva botiga online.
  • CornerJob és una plataforma mòbil per buscar feina amb un volum de 40.000 descàrregues mensuals i 8 milions de candidats.

CornerJob, empresa especialitzada per buscar feina a través del mòbil amb un volum de 40.000 descàrregues mensuals i una base de dades de 8 milions de candidats, llança la seva botiga online a través de la qual els clients poden comprar l’espai per publicar ofertes de feina de forma instantània.

La botiga online compta amb tres tarifes que s’ajusten a les necessitats del client: la Starter, que permet la publicació d’una oferta de treball; la Premium, per a la publicació de 3 vacants; i una tarifa a mida, en funció de les necessitats de contractació del client.

Amb la nova botiga online, CornerJob automatitza completament la compra d’espais per a la publicació d’ofertes de feina i el client pot publicar les seves vacants fàcilment i de forma immediata.

A través de l’app de CornerJob, les empreses poden trobar candidats amb diferents perfils i de varis sectors, parlar directament amb ells a través del multixat i resoldre tots els seus dubtes en temps real. La facilitat per trobar feina i publicar ofertes per part dels clients i la comunicació directa entre candidats i empreses són els principals avantatges de CornerJob, una plataforma mòbil que atrau talent d’una forma senzilla i ràpida.