CornerJob distingida a França

L’empresa és una de les 55 companyies reconegudes a la categoria de Soonicorns com una de les startups tecnològiques més prometedores a França. CornerJob és una plataforma mòbil per trobar feina amb con un volum de 40.000 descàrregues mensuals.

8/05/2020

CornerJob, empresa especialitzada en trobar feina a través del mòbil amb un volum de 40.000 descàrregues mensuals, ha estat distingida als Tracxn Soonicorn Awards com una de les companyies tecnològiques amb més potencial a França gràcies a les valoracions positives que ha rebut l’app per part dels usuaris.

La companyia és una de les 55 empreses distingides com a Soonicorns, una categoria que Tracxn concedeix a aquelles startups tecnològiques amb més potencial i que tenen més possibilitats de convertir-se en Unicorns, la categoria en la qual inclouen les empreses amb més facturació i més ben valorades pels usuaris. La llista completa es pot consultar al següent enllaç: https://tracxn.com/d/soonicorn-awards/top-startups-in-france-tech-2020

La facilitat per trobar feina i publicar ofertes per part dels clients i la comunicació directa entre candidats i empreses a través de xat, telèfon o e-mail són algunes de les raons per les quals la companyia ha estat distingida en aquests premis i allò que ha portat als usuaris a valorar de forma positiva l’app. Un dels principals avantatges de CornerJob és que la plataforma mòbil permet atraure talent d’una forma senzilla i ràpida.

Tracxn, plataforma que analitza startups i empreses tecnològiques a més de 30 països, distingeix en aquests premis les empreses més prometedores del sector de la tecnologia i que compten amb una millor valoració per part dels usuaris. La majoria de companyies d’aquest sector a França estan situades a París i Lyon.

CornerJob forma part d’Eurofirms Group

CornerJob pertany a Eurofirms Group, primera empresa espanyola de Recursos Humanos, quarta del sector a España, i reconeguda per The Financial Times per tercer any consecutiu com una de les 1.000 empreses amb més creixement d’Europa. Amb un volum de facturació de 437 milions d’euros al 2019 (un 13% superior a la de l’any passat) i una xarxa de 133 oficines (110 a Espanya, 20 a Portugal, 1 a Holanda i 2 a Xile), la companyia disposa d’una àmplia cobertura geogràfica i una alta qualitat de servei per als seus clients.

El model de negoci d’Eurofirms Group passa per ser una empresa tecnològica, cosa que ha permès a l’empresa seguir oferint els seus serveis amb normalitat durant les setmanes de confinament, i compromesa amb les persones, prioritzant el lideratge per valors, una de les raons per les quals la companyia s’ha convertit en un referent de qualitat en el sector dels Recursos Humans, consolidant un model empresarial propi que posa a les persones i al seu benestar en primer lloc per la obtenció de millors resultats.

Eurofirms, Claire Joster, Inneria, CornerJob i Talent Savior són les marques que formen part d’Eurofirms Group, a través de les quals ofereix els serveis de treball temporal, selecció de personal, externalització, formació o desenvolupament, outplacement i normalització de la discapacitat, aquest últim portat a terme a través de la Fundació Eurofirms.