Eurofirms Group continua la Cadena de valors llançant la primera calculadora de distància social per apropar les persones
15/12/2020
  • En un entorn en què hem de situar-nos a 2 metres de distància, Eurofirms Group continua la seva Cadena de valors llançant la primera calculadora de distància social, un joc digital per saber a quina distància social et trobes dels teus companys de feina, familiars i amics, i acostar-te a ells.
  • A través d’aquesta campanya solidària, la companyia realitza una donació a la Fundació Lluita contra la Sida i les malalties infeccioses, que lidera la iniciativa #JoEmCorono per desenvolupar una vacuna i tractaments efectius contra la Covid-19.
  • Aquest és el tercer any consecutiu que Eurofirms Group continua la seva Cadena de valors per Nadal. Una iniciativa per compartir valors i contribuir a un món socialment sostenible.

En un entorn en què hem de situar-nos a almenys 2 metres de distància amb la resta de les persones, Eurofirms Group continua la seva Cadena de valors llançant la primera calculadora de distància social, un joc digital a través del qual planteja a quina distància social es troben les persones per apropar-les. És la distància física determinant per sentir-se a prop d’algú o pots sentir-te molt a prop, encara que et trobis a milers de quilòmetres?

En un any marcat pel distanciament social i la tasca per frenar la Covid-19, la Cadena de valors d’Eurofirms Group se centra en la distància social que ha provocat la pandèmia. Una campanya solidària a través de la qual la companyia realitza una donació a la Fundació Lluita contra la Sida i les malalties infeccioses (FLS), que lidera la iniciativa #JoEmCorono per desenvolupar una vacuna i tractaments efectius contra la Covid-19.

La calculadora d’Eurofirms Group té com a objectiu demostrar si coneixes prou a les persones del teu entorn. A través del web https://cadenadevalores.eurofirmsgroup.com/es pots crear el teu propi test en què afegeixes algunes preguntes sobre tu, que tu mateix adaptes segons a quina persona ho vulguis enviar: companys de feina, amics o familiars. La plataforma compta amb unes preguntes predefinides i d’altres que es poden crear des de zero, per si els usuaris volen fer preguntes més concretes relacionades amb moments que hagin viscut amb les persones del seu entorn. Un cop realitzat el test, els resultats mostren si coneixen prou a companys de feina, amics i familiars i fins i tot poden desafiar a les persones del seu entorn a realitzar el seu propi test per posar a prova a altres persones.

Cada persona que s’afegeix a la Cadena de valors col·labora amb Eurofirms Group i la FLS per reduir la distància social entre aquells que més ho necessiten. Aquesta campanya solidària és una mostra més de les accions que realitza Eurofirms Group per crear un món socialment sostenible. La companyia centra la seva RSC a millorar la vida de les persones i crear empreses sostenibles assegurant que totes les seves actuacions tenen un impacte positiu en la societat, de manera que mostra tot el seu suport a la tasca de la FLS per frenar la pandèmia.

Cadena de valors Eurofirms

Aquest és el tercer any consecutiu que Eurofirms Group continua la seva Cadena de valors per Nadal. Una iniciativa solidària amb la qual vol compartir valors, inspirar les empreses sota un model de lideratge en el qual es prioritzen les persones i el seu benestar, i contribuir a un món socialment sostenible, alhora que realitza una donació a la FLS.